mall.pl opinie

Szukasz informacji? - zadaj pytanie na forum Znasz odpowiedź na zadane pytanie? - udziel odpowiedzi! Chcesz się podzielić swoją oceną? - dodaj swoją opinię!
Dodawanie komentarzy czasowo niedostępne
4 Odpowiedzi
Sortuj wg najstarszych
  1. Jan

    Moja historia jest podobna do innych. Wybrałem sklep ze względu na bliskość odbiorcy – ok 20 km.
    Z wysyłką zwlekano jednak kilka dni, w końcu po kilku interwencjach przekazano zamówienie do DHL. DHL zatelefonował do odbiorcy, że otrzymał od sprzedawcy mocno uszkodzony karton, a ponieważ w środku ma się znajdować 65 calowy telewizor to szansa na to, że jest cały jest minimalna. Oczywiście wróciło to do sprzedawcy, po czym otrzymałem zapewnienie, ze zostanie wysłane ponownie. Nie zostało – po prostu dlatego, ze tak naprawde to tego towaru nie było w magazynie i aby zamarkować wysłanie zamówienia przekazano do DHL telewizor wcześniej zdemolowany . Oczekuję na zwrot zapłaconej kwoty, ale mam spore obawy czy kiedykolwiek odzyskam pieniądze.
    Już podczas transakcji wystąpiły turbulencje. Żyje dość daleko od PL ale robię często zakupy w polskich sklepach i zwykle nie ma żadnych problemów. Tym razem VISA odmówiła autoryzacji transakcji i nawet telefon do banku nie pomógł – to VISA zablokowała płatność. Musiałem więc telefonicznie potwierdzić zakup w centrum rozliczeniowym VISA i tam dowiedziałem się, że marchant ma u nich ‚red flag’ i trzeba potwierdzac każdą transakcje. Ta flaga powinna już mi powiedzieć wszystko – ale jak wiadomo głupota ludzka nie zna granic i poparta chęcią oszczędzenia paru groszy zwykle prowadzi do wykonania idiotycznej czynności. A taką niewątpliwie jest powierzenie swoich środków Mall.pl.
    Przestrzegam wszystkich – ceny pewnie będą tam coraz bardziej atrakcyjne, ale szanse ,że towar otrzymacie – coraz niższe. To już długo nie potrwa, za chwilę toto zniknie z rynku.

    Fajne (0)
    Słabe (0)